قدس - خبرگزاری مهر: فرماندار قدس از ثبت نام 93 داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان تاکنون خبر داد.

حسن موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا ساعت 12 امروز، 93 داوطلب قدسی برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده اند.

این مسئول عنوان کرد: از این تعداد داوطلب، 68 نفر در حوزه شهری و 25 نفر نیز در حوزه روستایی هستند.

فرماندار قدس ادامه داد: 56 نفر از داوطلبان حوزه شهری، آقایان و 12 نفر خانم و در حوزه روستایی نیز 19 نفر از داوطلبان آقایان و شش نفر خانم هستند.

موسوی عنوان کرد: مهلت ثبت نام تا اول اردیبهشت ماه ، تا ساعت 8 صبح است كه در اين زمينه 29 نماینده به عنوان عضو اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان انتخاب می‌شوند و از این تعداد، 13 نفر عضو اصلی شوراهای اسلامی شهرقدس و مابقی به عنوان عضو اصلی شوراهای اسلامی در چهار حوزه روستایی فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به هم‏ زمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حساسیت خاصی امسال بر کشور حاکم است،‌ بنابراین تمامي مردم و مسئولان در برگزاری هرچه بهتر این حماسه سیاسی نقش دارند.

اين مسئول گفت: در اين زمينه تلاش مي شود که بر اساس قانون و چارچوب‌های تعریف شده در انتخابات ریاست‌ جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به نحو احسن تمامي اقدامات انجام شود.