مشاومحیط زیست معاون شهردار تهران با حضور در فرمانداری تهران برای چهارمین دوره انتخابات شوراها ثبت نام کرد .

به گزارش خبرنگار مهر،وحید نوروزی با حضور در فرمانداری ثبت نام خود را برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران تکمیل کرد.

وی پس از تکمیل مراحل ثبت نام به جمع خبرنگاران آمد و با بیان اینکه ۱۳ سال سابقه مدیریت در شهر تهران را دارم و هم اکنون نیز دانشجوی رشته دکترا در رشته محیط زیست هستم تاکید کرد: این حق مردم شهر تهران است که شهر سالم و آسمان آبی داشته باشند.

نوروزی آلودگی هوا را مهم‌ترین معضل مردم شهر تهران دانست و تصریح کرد: این آلودگی موجب بروز بیماری‌های مختلفی شده است از این رو معتقدم با توسعه حمل و نقل عمومی که شاه کلید حل این مشکل است می‌توان به آسمان آبی دست یافت.

وی درباره حضورش در لیست‌های موجود برای انتخابات شورا‌ها گفت: با گروه‌های مختلف در حال رایزنی هستم و از آنجا که مدیریت شهری لیست قوی ارائه می‌دهد هنوز تصمیم خود را برای اینکه در کدام لیست باشم نگرفتم اما لیست‌های خانه کارگر، مدیریت شهری، کار‌شناسان محیط زیست در اولویت تصمیم گیری من قرار دارد.

مشاور محیط زیست معاون شهردار تهران درباره وضعیت آلودگی هوا و تاثیر آن بر روی گروه‌های حساس و تدوین برنامه جامع برای کاهش آلودگی هوا نیز گفت: خواسته یا ناخواسته بسیاری از گروه‌های حساس از جمله کودکان، زنان باردار و سالمندان در معرض آلودگی هوا قرار دارند که البته در این میان کارگران زحمت کش و نیروهای پلیس راهور نباید فراموش شود از این رو معتقدم می‌توان با تدوین برنامه منسجم و جامع در کاهش آلودگی هوای شهر تهران گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دولت تمرکز جدی در کاهش آلودگی هوا ندارد ابراز امیدواری کرد تا با تعامل مدیریت شهری و دولت بتوان به این مشکل نیز فائق شد.