شهرکرد - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری گفت: در 542 روستا در چهار محال و بختیاری انتخاب شورای روستا انجام خواهد گرفت.

یزدان جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در روستا هایی که دارای  20 خانوار و یا 100 نفر جمعیت هستند انتخابات شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات شوراهای روستایی در 542 روستا در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود، اذعان داشت: شورهای روستایی نقش موثری در توسعه روستاها دارند.

جلالی با بیان اینکه مشکلات  روستاها از طریق نمایندگان آنها به مدیران استان انتقال پیدا می کند، تاکید کرد:  توسعه بسیاری از روستاها در استان چهارمحال و بختیاری به خصوص حوزه گردشگری به دلیل پیگیری و تلاش اعضای شوراهای روستایی  این روستا ها بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری یادآور شد:  فعال بودن اعضای شوراها و تعامل خوب با مردم و مسئولین موجب رشد و توسعه روستاها می شود.

وی اذعان داشت: تعداد منتخبین اعضا شورا های روستایی پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب خواهند شد.

جلالی یادآور شد: پیش بینی می شود در انتخابات آتی  شاهد سه هزارو 300 عضو اصلی و علی البدل باشیم که 300 نفر منتخبین شهری و سه هزار نفر منتخبین روستایی خواهند بود.