در حالی که ارتش سوریه به عملیات خود در مناطق مختلف این کشور ادامه می دهد که تروریستها با شلیک خمپاره به منطقه ای در حلب، دو کودک را زخمی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع امنیتی سوری اعلام کردند: در اثر شلیک گلوله خمپاره از سوی تروریستها به منطقه الجمیله در شهر حلب دو کودک زخمی شدند.

منابع نظامی از شلیک گلوله های آرپی جی از سوی تروریستها به مناطق مسکونی در الضهره در عرطوز در حومه دمشق که تعدادی زخمی برجای گذاشت خبر دادند.

سانا گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی در دیرالزور علیه جبهه تروریستی النصر،ه تعدادی از تروریستها را کشتند و ادوات متعلق به آنها را منهدم کردند.

منابع نظامی در ادلب نیز از عملیات ارتش علیه گروههای مسلح و کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها خبر دادند.

یک منبع مسئول در حمص نیز اعلام کرد: در عملیات نیروهای ارتش علیه گروههای تروریستی در روستاهای قادش، المنصوریه، الرضوانیه، السعید، حاره الاشتر در الرستن، تعدادی از تروریستها از جمله عبدالرحمن الیوسف، قصی طلاس و انس طلاس کشته شدند.

سانا به نقل از منابع نظامی در حومه دمشق از عملیات ارتش سوریه در مناطق الحسینیه، ببیلا، البویضه و کشته شدن برخی از سرکردههای تروریستها از جمله هیمن العطار، کمال البلاط و عبدالعلیم الفندی خبر داد.