معاون وزیر ورزش و جوانان کاندیداتوری خود در انتخابات کمیته ملی المپیک را موضوعی نخ نما شده خواند و گفت: اجازه بدهید اساسنامه به ایران بیاید تا همه چیز در زمان مقرر مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی در نشست وزیر ورزش با روسا، نواب رئیس و دبیرهای فدراسیون‌های ورزشی در خصوص اساسنامه کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: دو سه روز پیش با افشارزاده در این خصوص صحبت کردم و وی گفت مشکل خاصی تا این لحظه وجود نداشته و آخرین اصلاحات انجام شده در حال بررسی است.

وی ادامه داد: امیدوارم که پاسخ اساسنامه هر چه زودتر از IOC بیاید و اساسنامه کمیته ملی المپیک پس از تشکیل جلسه فوری مجمع نیز تصویب شود و مانند مجمع فدراسیون فوتبال تاریخ آن نیز مشخص شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سئوال که آیا برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک کاندیدا می شوید اظهار داشت: شش بار این سئوال از من پرسیده و دیگر نخ نما شده است. عجله نکنید و اجازه بدهید تا اساسنامه به ایران بیاید تا همه چیز در زمان مقرر خودش مشخص شود.

سجادی در خصوص مشکلات مالی فدراسیونهای ورزشی گفت: در حال حاضر سه دوازدهم بودجه قرار است به دستگاهها اختصاص یابد. انشاءالله این بودجه برای وزارت ورزش و جوانان هم می آید. پس از آن با حضور ساور و اکبرآبادی معاونان وزیر در جلسه ای این بحث را برای هر فدراسیونی پیگیری می کنیم ضمن اینکه جدول تخصیص بودجه برای فدراسیونها مشخص شده و پس از تزریق به سرعت آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انشاءالله فدراسیونهای ورزشی با قول مساعدی که وزیر ورزش داده است خیلی زود شارژ خواهند شد و فکر نمی کنم جای نگرانی باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص حواشی پیش آمده در دیدار استقلال با الهلال و همچنین شیطنت فدراسیون فوتبال عربستان خاطرنشان کرد: من از کفاشیان در این مورد سئوال پرسیدم و او به من اطمینان داد که جای هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا پاداش ملی پوشان را پس از صعود به لیگ جهانی پرداخت نمی کنید تاکید کرد: داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پیگیر این موضوع است من هم به نوبه خودم آن را پیگیری کرده ام و انشاءالله از خجالت آنها به زودی درخواهیم آمد. به سهم خودم پیگیر این موضوع هستم ضمن اینکه عباسی وزیر ورزش علاقه زیادی به محقق شدن این موضوع دارد. انشاءالله بعد از بازگشت وزیر ورزش از سفر استانی پیگیر این موضوع  خواهیم بود.

حمید سجادی در پایان گفت: واقعا تیم ملی والیبال ایران افتخار بزرگی کسب کرده است و من در هر مجمعی که حضور پیدا می کنم کار بزرگ آنها را نیز یادآوری می‌کنم.