دارنده مدال طلای وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک لندن بیشترین انگیزه‌اش برای حضور در انتخابات شوراها ساماندهی به امور ورزش به خصوص برای جوانان دانست و گفت: در فهرست خاصی نیستم.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در فرمانداری تهران، حمید سوریان پس از ثبت نام در انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به این سوال که چرا در این دوره از انتخابات شوراها ورزشکاران بسیاری ثبت نام کردند، گفت: هرکسی انگیزه شخصی دارد. من هم به عنوان جوان ایرانی این انگیزه را داشتیم که به مردم خدمت کنم.

وی افزود: همچنان که در رشته کشتی با تمام وجودم برای مردم ایران افتخار آفرینی کردم، با تمام وجودم در شورای شهر هم به مردم خدمت می‌کنم.

دارنده مدال طلای وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک لندن بیشترین انگیزه‌اش برای حضور در انتخابات شوراها ساماندهی به امور ورزش به خصوص برای جوانان دانست و تاکید کرد: باید با دید تخصی‌تر به ورزش نگاه شود، هرچند امیدوارم بتوانم در حوزه مدیریت شهری مفید باشم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هیچی برنامه‌ای ندارد زیرا فعلا تصمیم به ثبت نام گرفته است، یادآور شد: بنده در فهرست خاصی نیستم.

سوریان در پایان گفت: حمید سوریان که همیشه به عنوان یک سرباز به کشورش خدمت کرده، این‌بار می‌خواهد در عرصه شوراها یا حوزه مدیریت شهری انجام وظیفه کند.