پلدختر - خبرگزاری مهر: فرماندار پلدختر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را مصداق واقعی حماسه سیاسی دانست و گفت: باید مسئولان بستر ساز و فراهم کننده مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون رشیدی ظهر یکشنبه در جمع هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرستان پلدختر، انتخابات را امری بسیار مهم و سرنوشت‌سازدانست و افزود: از عناصر کلیدی اعتمادسازی و مشارکت همه اقشار جامعه در این رخداد مهم سیاسی صیانت از آراء مردم، امانت داری و قانون‌مداری است.

وی ملزومات ضروری در خلق حماسه سیاسی را بصیرت، موقعیت‌شناسی، حضور حداکثری مردم، ایجاد فضای امید و نشاط و همچنی پرهیز از سیاه‌نمایی برشمرد.

رشیدی با تاکید بر اینکه مسئولان حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی استفاده کنند، گفت: مدیران در عرصه انتخابات باید بی‌طرفی خود را حفظ کرده و امانتداری رای مردم باشند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند بستر برگزاری انتخاباتی با نشاط، پرشور برای حضور حداکثری مردم را فراهم کرده و از هرگونه مسئله‌ای که منجر به تنش می‌شود در ایام انتخابات خودداری کنند.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه انتخابات یک امتحان بزرگ الهی است، یادآور شد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده و عوامل اجرایی و پشتیبانی آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات پرشور در شهرستان را دارند.

رشیدی افزود: همچنین مردم نیز باید با شعور سیاسی بسیار بالای خود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتخابی آگاهانه و اصلح را داشته و با حضور چشمگیر خود در صحنه نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنند.