بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي خراسان شمالي گفت: تيم سنگنوردي اين استان با هشت ورزشکار به سیزدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر؛ انتخابی تیم ملی اعزام شد.

حسين بهمنيار در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: تیم هشت نفره سنگ نوردی خراسان شمالی متشکل از پنج آقا و سه خانم در مواد سختي مسير(سرطناب) و بولدرينگ برای شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر؛ انتخابی تیم ملی كه از دوم ارديبهشت ماه آغاز می شود، به تهران اعزام شدند.

وی اظهار داشت: اعضای تیم خراسان شمالی را در بخش آقایان در ماده سرطناب یا سختی مسیر محمدرضا رمضان پور و علیرضا صفری و در ماده بولدرینگ نیز رسول مکتبیان، نوید معصومی و کاظم اسدی تشکیل می دهند.

بهمنیار اضافه کرد: همچنین در بخش بانوان نیز طاهره ولی زاده در ماده بولدرینگ و سرطناب و آزاده ولی زاده و سیده غزاله شجاعیان در ماده سختی مسیر نمایندگان این استان را تشکیل می دهند.

وي افزود: مربيگري تيم استان را در اين مسابقات حسين پيل پا و سرپرستي آن را ابوالفضل براتي بر عهده دارد. سیزدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر؛ انتخابی تیم ملی، پاسداشت سيدحميد صدقيان، حميد آسيابان، حميد كيواني، پروین تبریزی و عصمت گنجعلی‌پور در دو بخش مردان و زنان و در رشته‌های سرطناب، بولدرينگ و سرعت در رده سنی بزرگسالان از دوم تا ششم ارديبهشت ماه به ميزباني تهران و در محل سالن شهدای اوقاف(سراج) برگزار می‌شود.