رقابتهای هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس یکشنبه شب با پیروزی تاتنهام و تساوی دو تیم چلسی و لیورپول پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تاتنهام در حضور بیش از 36 هزار تماشاگر ورزشگاه وایت هارت لین موفق شد با نتیجه 3 بر یک میهمان خود منچسترسیتی را شکست دهد. در این بازی سمیر نصری در دقیقه 5 من سیتی را پیش انداخت اما تاتنهام در نیمه دوم در عرض 7 دقیقه نتیجه بازی را 3 بر یک به سود خود کرد.

 کلینت دمپسی (75)، جرمن دفو (79) و گرت بیل (82) سه بار برای تاتنهام گل زدند تا این تیم به یک پیروزی ارزشمند خانگی دست پیدا کند و در عین حال منچستریونایتد را در فاصله 90 دقیقه ای تا کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار دهد. منچستریونایتد در صورت پیروزی در بازی دوشنبه شب مقابل استون ویلا می تواند بیستمین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد.

در دیگر بازی یکشنبه شب رافا بنیتس با چلسی به آنفیلد بازگشت تا مقابل تیم سابق خود لیورپول به میدان برود. در این بازی ابتدا اسکار در دقیقه 26 چلسی را پیش انداخت اما دانیل استوریج بازیکن اسبق چلسی در دقیقه 52 نتیجه را برای لیورپول به تساوی کشاند. 5 دقیقه بعد ادن ازر از روی نقطه پنالتی بار دیگر دروازه لیورپول را باز کرد تا چلسی 2 بر یک پیش بیفتد اما این پایان کار نبود و لوئیز سوارز در دقیقه 7+90 موفق شد گل تساوی را برای تیم میزبان به ثمر برساند تا در نهایت بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان برسد.

صحنه عجیب و جالب این بازی درگیری برانیسلاو ایوانوویچ مدافع چلسی با لوئیز سوارز بود. سوارز بازوی ایواوویچ را با دهان خود گاز گرفت که این صحنه از چشمان داور بازی پنهان ماند.

جدول رده‌بندی:
1- منچستریونایتد 81 امتیاز (یک بازی کمتر)
2- منچسترسیتی 68 امتیاز (یک بازی کمتر)
3- آرسنال 63 امتیاز
4- چلسی 62 امتیاز (یک بازی کمتر)
-------------------------------------------
18- ویگان 31 امتیاز (یک بازی کمتر)
19- کوئینزپارک رنجرز 24 امتیاز
20- ردینگ 24 امتیاز