قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان با تاکید بر اینکه کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال هر تصمیمی در خصوص تبانی‌های صورت گرفته در لیگ آزادگان بگیرد را قبول می کنیم، گفت: از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم تا مشخص شدن رای نهایی کمیته اخلاق در مورد تیم شهرداری تبریز بازی‌های پلی آف را به تعویق بیندازد.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اقدام مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ممنوع الفعالیت کردن کادر فنی و سرپرست تیم شهرداری تبریز و رسیدگی به تبانی در لیگ آزادگان در این کمیته نشان داد که افراد عادلی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور دارند و مطمئنم پیگیری‌های آنها در ‌‌‌نهایت باعث خواهد شد حق به حقدار برسد.

وی در همین خصوص افزود: ما هر رایی که کمیته اخلاق و همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص این پرونده انضباطی بدهد را قبول داریم چون انسان‌های منصفی در این کمیته‌ها حضور دارند.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان تاکید کرد: در حال حاضر از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم تا مشخص شدن رای نهایی کمیته اخلاق در مورد تیم شهرداری تبریز بازی‌های پلی آف را به تعویق بیندازند.