اراک – خبرگزاری مهر: نمایشگاه آثار گرافیک ایمان سنگری هنرمند اراکی با نام " لطفا تنهایم بگذارید" در فرهنگسرای آئینه اراک به روی علاقمندان گشایش یافت.

ایمان سنگری در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: در این نمایشگاه 9 اثر به نمایش گذاشته شده است که سبک اصلی آن شمه ای از سبک های آلا پریما دارد.

وی با بیان اینکه هر 9 تابلو ، با الهامی از دنیای پیرامون و مسائل اجتماعی کنونی کشیده شده است، اظهار کرد: شاخصه اصلی کارهایم در این نمایشگاه مثلث برعکس است که نشانگر جنس مونث است.

سنگری افزود: " لطفا تنهایم بگذارید" اولین نمایشگاه انفرادی من است وتابلوهای نقاشی آن از تاریخ هفتم فروردین سال جاری تاکنون کشیده شده اند، و بعنوان اولین تجربه فردی از یاری های استاد مهدی محمدی در برپایی اش تشکر می کنم.

وی که دانشجوی سال سوم مقطع کارشناسی رشته گرافیک است، بیان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی هنر در شهر ما این است که کسی به آن بها نمی دهد.

این هنرمند اراکی با اشاره به هزینه های بالای دانشگاه، تصریح کرد: رشته گرافیک یکی از رشته های پرهزینه دانشگاهی است که در هنگام تحصیل دغدغه ای مضاعف برای دانشجوی این رشته است.

وی ادامه داد: رشته گرافیک، رشته ایست که بازار کارش بستگی به تلاش شخصی فرد دارد و اگر هنرمندی خودش بخواهد می تواند در هر حیطه فعال باشد و کسی که بگوید بازار کار نیست خودش و هنرش را تکذیب کرده است.

نمایشگاه " لطفا تنهایم بگذارید" یکم و دوم اردیبهشت پذیرای علاقمندان است.