اراک - خبرگزاری مهر: کارمندان توزیع برق شهرستان تفرش بیش از 11 میلیون تومان به بیماران دیالیزی کمک کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، این 15نفر از کارکنان طی یک اقدام خداپسندانه مبلغ11 ميليون و 500هزار تومان به خانواده هاي دياليزي تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره )جهت پيوند کليه یاری رساندند.

انجام امور حراست و نگهبانی شرکت گاز استان مرکزی به پیمانگار واگذار شد

مرحله انتخاب پیمانکار انجام امور حراست و نگهبانی شرکت گاز استان مرکزی با حضور اعضاء کميته مناقصات این شرکت انجام شد.

در مناقصه انجام امور حراست و نگهبانی تعداد چهار پیمانکار به رقابت پرداختند که شرکت «رعد انديش اراك» با مبلغ پیشنهادی پنج میلیارد و 897 میلیون و417 هزار و 317 ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد وامور حراست و نگهباني ساختمان و تاسيسات شركت گاز استان مركزي به مدت یکسال به این شركت واگذارشد.

دستگيري باند سارقان حرفه اي موتورسيكلت در فراهان

باند سارقان حرفه اي موتورسيكلت در شهرستان فراهان استان مركزي دستگير و 15 دستگاه موتورسيلكت از آنان كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فراهان گفت:در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيلكت تحقیقات آغاز و در روند تحقيقات و با اقدامات فني،عضو اصلي اين بانددر سطح شهرستان شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه به همراه دو همدستش ديگرش دستگير شد.

سرهنگ گودرزي اضافه كرد:  تعداد 4 نفر مالخر نيز طي تحقيقات و تكميل پرونده شناسايي و به همراه متهمان به دستگاه قضايي معرفي شدند.

دستگيری 97 سارق و کشف 212 سرقت در اراك

فرمانده انتظامي شهرستان اراك از دستگيري 97 سارق و كشف 212 فقره سرقت در نخستين ماه سال 92 در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفي ويسمه اي گفت: دستگيري 11 نفر سارق منزل،10 نفر سارق اماكن دولتي و خصوصي،10 نفر سارق قطعات و تجهيزات خودرو ،پنج نفر سارق خودرو و موتورسيكلت از مهمترين دستگيري ها در اين راستا بوده است.