کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدرس حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم حماسه آفرین ما باید چون گذشته برای مایوس کردن دشمنان به میدان بیایند و رئیس جمهوری نیز که انتخاب می شود باید متناسب با معیارهای رهبری باشد.

حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: باید مطمئن بود که دشمنان انقلاب اسلامی در استرس انتخابات ایران به سر می برند و اینکه در ایران در روز انتخابات چه می گذرد، لذا ما و ملت ایران باید برای ناکام ساختن فکرهای پوچ آنها و مایوس ساختنشان باید حضوری پرشور در صحنه انتخابات داشته باشیم.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردمی در انتخابات 24 خرداد ماه 92 نه تنها دشمنان ایران اسلامی را مایوس می سازد بلکه ملت ایران با انجام این کار امنیت داخلی و خارجی خود و حتی آرامش خانوادیشان را حفظ می کنند.

ممدوحی افزود: حضور پرشور ملت ایران بالاخص جوانان در انتخابات این امر را ثابت می کند که ما همچنان پشت رهبری هستیم و خواهیم بود و این خود ما هستیم که سرنوشت ایرانمان را تعیین می کنیم و نمی گذاریم که هیچ غریبه ای در تعیین سرنوشت این مملکت ذره ای دخالت داشته باشد.

وی گفت: ملت ایران علاوه بر حضور پرشور در انتخابات  باید در نوع انتخاب خود دقت داشته باشند  و  فردی را که انتخاب می کنند معیارهایی را که رهبر معظم انقلاب فرمودند داشته باشد.

مدرس حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: اگر بخواهیم ایرانی همچنان مستقل و امن داشته باشیم باید در انتخابات حضوری پررنگ داشته و دشمنان را مایوس کنیم.