عادل غلامی پس از پیروزی کاله برابر العین گفت: العین به واسطه حضور بازیکنان خارجی خوب است و تا آخرین لحظه برای نیتجه گرفتن جنگید اما ما با یک بازی حساب شده برنده شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کاپیتان تیم والیبال کاله در نشست خبری پس از دیدار این تیم برابر العین امارات اظهار داشت: بازیکنان خارجی العین خیلی خوب بودند طوری که تا آخرین لحظه جنگیدند. البته بازیکنان بومی این تیم در سطح آسیا نیستند اما به هرحال ما قدرت اول آسیا هستیم و توانستیم با یک بازی حساب شده نتیجه بگیریم.

عادل غلامی با اشاره به دیدار کاله برابر چین یا هند در روز چهارم مسابقات گفت: فرقی ندارد با کدام تیم بازی کنیم. هر دو تیم قدرتمند هستند و از ترکیب ملی بهره می برند. باید با تمام قدرت مقابل این تیم بازی کنیم.

این بازیکن ملی پوش با اشاره به مشکلاتی که در دقایقی از بازی میان هم تیمی هایش با داور ایجاد شد و منجر به کارت گرفتن حمزه زرینی شد گفت: این طبیعی است که گاهی ممکن است بازیکن حد نورمال خود را از دست بدهد. این اتفاق باعث شد از حریف عقب بیفتیم اما خیلی زود به بازی برگشتیم و نتیجه را از آن خود کردیم. این بزرگترین حسن تیم کاله است.