سرمربی پاکستانی تیم ملی کریکت مردان ایران یک سال دیگر در این تیم ماندنی شد تا ضمن هدایت تیم به کشف استعدادهای این رشته بپردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت انجمن‌های ورزشی، "محمود رشید دار" مربی صاحبنام پاکستانی که به مدت دو سال و نیم است که در ایران فعالیت می کند برای یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد.

در این خصوص "سعید بهروزی" دبیر انجمن کریکت گفت: با توجه به عملکرد خوب این مربی در راستای توسعه کریکت در استان‌های کشور و اقدامات زیر بنایی مناسب در کلیه رده‌های سنی، مقرر کردیم تا به مدت یک سال دیگر قرارداد این مربی را تمدید کنیم که با موافقت ریاست محترم فدراسیون انجمن‌های ورزشی، قرارداد محمود رشید دار تمدید شد.

وی افزود: این مربی پاکستانی هم اکنون در زاهدان حضور دارد تا جوانان مستعد این منطقه را برای حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 19 سال کشورمان، شناسایی کند. مسابقات کریکت قهرمانی زیر 19 سال مردان آسیا، آذرماه سال‌جاری در تایلند برگزار خواهد شد و ما درصدد هستیم تیم جوانان کشورمان را با هدایت محمود رشید دار به این رقابتهای معتبر اعزام کنیم.

"محمود رشیددار" متولد سال 1956 در شهر کراچی است. وی در نقش بازیکن و مربی در تیم "یونایتد بانک" پاکستان فعالیت کرده و سابقه بازی در لیگ کریکت انگلیس و تایلند را نیز دارد.