بازیکن کمکی تیم کاله در مسابقات باشگاه‎های آسیا گفت: از تمام تجربه و توانایی‌هایم استفاده می‌کنم تا کاله را در رسیدن به هدفش که قهرمانی است یاری کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بازارگرد پس از پیروزی کاله برابر العین امارات در دویمن روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: العین در روز اول مسابقات با قرعه استراحت روبرو بود. به همین دلیل ما بدون هیچ شناختی به مصاف این تیم رفتیم با این حال خیلی خوب بازی کردیم و پیروزی قاطعی به دست آوردیم.

وی با اشاره به دیدار کاله در مرحله دوم مسابقات برابر هند یا چین یادآور شد: هر دو تیم به مراتب قدرتی بیشتر از نمایندگان چین تایپه و امارات دارند که در مرحله مقدماتی با آنها بازی کردیم. در واقع کار اصلی ما از این مرحله به بعد آغاز می‌شود.

این بازیکن که به عنوان یار کمکی کاله را در مسابقات باشگاه‌های آسیا همراهی می‌کند، گفت: به واسطه انتخابی بودن این رقابت ها برای مسابقات باشگاه‌های جهان چند سالی است که تیم‌ها با جذب بازیکن خارجی سعی می‌کنند قدرت بیشتری جهت شرکت در مسابقات داشته باشند. همین مساله روی کیفیت بازی‌ها تاثیر زیادی گذاشته است.

بازارگرد تاکید کرد: بیشتر تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به خاطر نتیجه گیری بهتر بازیکن خارجی به ترکیب اصلی خود اضافه کرده‌اند فکر می‌کنم فقط نمایندگان ایران و چین هستند که بازیکن خارجی ویژه این رقابت‌ها جذب نکرده‌اند.

این بازیکن تاکید کرد: از تمام تجربه و توانایی‌هایم استفاده می‌کنم تا کاله را در رسیدن به هدفش که قهرمانی است یاری کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب روز دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا عصر دوشنبه تیم کاله در سالن 12 هزار نفری آزادی سه بر صفر العین امارات را شکست داد.