ملی پوش تیم والیبال کاله با اشاره به پیروزی این تیم برابر العین امارات گفت: از ابتدای این بازی خیلی جدی کار کردیم و با حرفه‌ای گری توانستیم نتیجه قاطعی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه زرینی پس از پیروزی کاله برابر العین امارات در روز دوم مسابقات باشگاه های آسیا گفت: روز اول مقابل نماینده چین تایپه نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم اما برای بازی دوم از همان ابتدا بازی را جدی گرفتیم و با حرفه‌ای گری توانستیم نتیجه‌ای قاطع بگیریم.

وی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی کاله برابر تیم ملی و تیم زیر 23 سال طی هفته گذشته خاطرنشان کرد: در کل بازی‌های تدارکاتی زیادی برای مسابقات باشگاه‌های آسیا نداشتیم اما در جریان این رقابتها بازی به بازی بهتر و هماهنگ تر کار خواهیم کرد.

این بازیکن ملی پوش با اشاره به دیدار کاله در مرحله دوم مسابقات باشگاه های آسیا برابر یکی از دو تیم هند یا چین گفت: هند همیشه تیمی محکم بوده است. والیبال این کشور به گونه‌ای است که مقابل بعضی از تیم‌ها به راحتی می بازد اما برابر برخی از تیم ها هم خیلی خوب کار می کند. ایران جزو تیم هایی است که والیبال هند نمایش خوبی مقابل آن ارائه می دهد.

وی ادامه داد: چین هم چند بازیکن ملی پوش دارد در هر صورت برابر هر یک از این دو تیم که قرار بگیریم بازی‌های سختی خواهیم داشت.

حمزه زرینی در مورد تیم العین امارات تاکید کرد: این تیم نسبت به گذشته با بازیکنانی که در اختیار داشت خیلی بهتر شده بود. برایم جالب بود که نماینده امارات دو سه بازیکن خارجی در اختیار گرفته بود.