دیر- خبرگزاری مهر: دوشهید گمنام که فردا در آبدان خاکسپاری می‌شوند، عصر سه‌شنبه با استقبال باشکوه و گسترده مردم در بندر دیر تشییع شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دراین مراسم معنوی که خانواده های معظم شهدا ، مسوولان شهرستان و اقشارمحتلف مردم حضور داشتند پیکر این دو شهید والامقام با شکوه خاصی بر روی دستان مردم قرار گرفت واز مقام ارزشمند شهدا تجلیل شد.

امام جمعه دیر در حاشیه این مراسم به مقام والای شهدا اشاره کرد و گفت: اکنون عزت، استقلال و سربلندی نظام اسلامی به برکت خون پاک شهداست.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: شهدا، حماسه آفرین هستند و مردم با الگو پذیری از حماسه آفرینی شهدا و با توجه به شعار حماسه سیاسی امسال بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات حماسه آفرینی کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر نیز گفت: همه باید در هر لباس و مسئولیتی دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

سید عبدالعلی موسوی کراماتی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید فردا ساعت 9صبح در شهر آبدان از توابع شهرستان دیر با حضور خیل عظیمی از مردم و مسئولان آغاز می شود.

این دو شهید گمنام که یکی 17 ساله تاریخ تفحصش 24 بهمن 91و دیگری 22 ساله که تاریخ تفحصش 16 اسفند پارسال بوده است، مربوط به عملیات والفجر 8 آزادسازی شهر فاو هستند که همانجا به شهادت رسیدند و همانجا هم تفحص شدند، مورد استقبال مردم بردخون و دیر قرارگرفتند و برای مراسم شب وداع در مسجد جامع آبدان از توابع شهرستان دیر منتقل شدند.