مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه فرصت کافی برای استراحت این تیم، یکی از عوامل مهم پیروزی برابر الریان قطر بوده است، گفت: وقتی دو تیم وارد زمین شدند، می‌شد فهمید تیم ما در این بازی پیروز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده پس از پیروزی استقلال برابر الریان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تیم ما از هفته گذشته فرصت کافی برای استراحت داشت. وقتی این فرصت به تیم ما داده می‌شود بازیکنان مانند بازی با الریان آرام و با حوصله بازی می‌کنند و می‌برند. به همین خاطر وقتی دو تیم وارد زمین شدند می‌شد فهمید برنده این مسابقه خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حذف سپاهان از آسیا اشاره کرد و گفت: درست است که ما با سپاهان در ایران رقیبیم، ولی در مسابقات آسیایی دو تیم ایرانی به حساب می‌آییم. از حذف سپاهان خیلی ناراحت شدم. به نظرم اگر آنها از گروهشان بالا می‌آمدند، جزو چهار تیم نهایی آسیا قرار می‌گرفتند.

مدیرعامل استقلال همچنین درباره اینکه برای فصل آینده به هیات مدیره برنامه داده است، تاکید کرد: برنامه‌ای به هیات مدیره ندادم. فقط به اعضا گفتم بودجه سال آینده را می‌آورم تا بعد از مصوب کردن آن، یارگیری را شروع کنیم.