هواداران آرسنال تهدید کرده‌اند که چنانچه منچستریونایتد روز یکشنبه بخواهد در ورزشگاه امارات از تونل افتخار رد شود پشت خود را به این تیم خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال منچستریونایتد دوشنبه شب با برتری سه بر صفر مقابل آستون ویلا به عنوان قهرمانی زودهنگام رقابتهای لیگ برتر انگلستان دست پیدا کرد.

طبق قوانین لیگ برتر و برخی کشورهای اروپایی تیم قهرمان لیگ برتر در نخستین دیدار پس از قهرمانی از سوی تیم مقابل مورد تجلیل واقع می شود به این ترتیب که بازیکنان حریف تونلی باز می‌کنند و تیم قهرمان از میان این تونل وارد میدان می شود.

هواداران آرسنال تصمیم گرفته‌اند که مقابل تیم میهمان واکنش نشان دهند و همچنین استقبال نامناسبی از "رابین فن پرسی" به عمل بیاورند. گروه‌های طرفدار آرسنال در جلساتی که با یکدیگر از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار کرده‌اند تصمیم گرفته‌اند به سبک هوادران منچسترسیتی از تیم حریف استقبال بکنند، یعنی شانه به شانه پشت به زمین.

خیلی از هواداران آرسنال همچنین این روزها از دست "آرسن ونگر" عصبانی هستند. چرا که سرمربی آرسنال گفته وقتی مهاجم هلندی تیم را به منچستریونایتد می‌فروخته می‌دانسته که شیاطین سرخ قهرمان می شوند.

"پیت وود"، یکی از هواداران آرسنال، گفت: فن پرسی با استقبال بدی مواجه خواهد شد. هر بار که او پا به توپ شود هواداران او را هو خواهند کرد. هیچکس نمی‌تواند او را ببخشد. باشگاه هفت سال پای او ایستاد و با انواع و اقسام مصدومیت‌هایش کنار آمد اما او به محض اینکه دلیل خوبی برای جدایی پیدا کرد از آرسنال رفت. بی وفایی فن پرسی هواداران را غمگین کرده است.