خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال نخستین دیدار تیم کاله در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشگاه‌های آسیا که برابر نماینده هند برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از آنجا که امروز چهارشنبه روز استراحت تیم ملی والیبال است و بازیکنان این تیم تمرینی نخواهند داشت، خولیو ولاسکو فرصت پیدا کرده تا بتواند سری به سالن 12 هزار نفری آزادی بزند و دیدار نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا را از نزدیک پیگیری کند.

بر این اساس سرمربی تیم ملی والیبال همراه با امیر خوش خبر، سرپرست این تیم دیدار امروز کاله برابر گاز هند در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشگاه‌های آسیا را از نزدیک تماشا می‌کند.

ولاسکو در حالی برای تماشای این بازی برنامه ریزی کرده که طی روزهای گذشته و به دلیل پیگیری تمرینات تیم ملی والیبال که جهت حضور در لیگ جهانی آماده می‌شود، برای تماشای هیچ یک از دیدارهای مسابقات باشگاه‌های آسیا حتی دیدارهای نماینده ایران به سالن دوازده هزار نفری آزادی نیامد.

دیدار امروز کاله در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا برابر گاز هند از ساعت 17 آغاز خواهد شد.