ترجمه انگلیسی کتاب «محمد» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی برای عرضه و فروش در بازارهای جهانی، روی سایت آمازون قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «محمد» که شقایق قندهاری آن را به زبان انگلیسی برگردانده و اریکا تایلور امریکایی کار ویراستاری آن را انجام داده، روز 11 اردیبهشت همزمان با توزیع کتاب در انگلستان و آمریکای شمالی در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

این کتاب که قیمت نسخه چاپی آن 19.5 دلار و قیمت نسخه الکترونیکی آن 8.5 دلار است، هم اکنون در سایت آمازون به نشانی http://www.amazon.com/Mohammad-Prophet-Faith-Generous-Forgiveness/dp/9642667673/ref=pd_rhf_se_p_t_1_N9P9 قابل دسترس است.

کتاب «محمد» توسط انتشارات ایرانی انگلیسی شمع و مه به چاپ رسیده و این ناشر هنوز برای نسخه انگلیسی این رمان قیمتی تعیین نکرده اما پیش‌بینی می‌شود بهای آن کمتر از 20 هزار تومان خواهد بود.

این رمان داستانی از زندگی پیامبر بزرگ اسلام از زبان مردی یهودی است و انتشار آن تلاشی در جهت معرفی هرچه بیشتر پیامبر عشق و رحمت به مردم سراسر جهان به شمار می‌رود. داستان رمان «محمد» از جایی آغاز می‌شود که فردی از قوم یهود مأمور می‌شود تا درباره پیامبر ظهور کرده در مکه تحقیق کند. این فرد یهودی بعد از سفر به مکه در این شهر مستقر می‌شود و رمان با حالتی گزارش‌گونه، مطالبی را درباره اتفاقات، مبارزات و جنگ‌های پیامبر (ص) ارائه می‌کند.