نخستین دیدار از مرحله دوم مسابقات والیبال باشگاه های آسیا با پیروزی تیم کاله مقابل نماینده هند به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل اینکه دیدار تیم های آلماتی قزاقستان و گاز عراق تا گیم پنجم ادامه داشت، دیدار تیم های کاله ایران و گاز هند در روز نخست مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا با یک ساعت و 40 دقیقه تاخیر آغاز شد.

این دیدار عصر امروز چهارشنبه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و طی آن نماینده کشورمان در سه گیم متوالی و با نتایج 25 بر 15 ، 25 بر 14 و 25 بر 19  حریف خود را شکست داد تا همچنان بدون شکست در این مسابقات به کار خود ادامه دهد.

تیم کاله بازی امروز را خیلی طوفانی آغاز کرد و از همان ابتدا با سرویس های پرشی - موجی عرصه را به حریف هندی که دریافت های متزلزلی داشت تنگ کرد. دفاع مستحکم بازیکنان کاله که با عملکرد خوب محمد موسوی در بیشتر دقایق برای هندی ها غیر قابل نفوذ شده بود عامل مهم دیگری بود برای اینکه نماینده ایران در گیم اول خیلی زود فاصله امتیازی خود را با حریف زیاد کند و برنده شود.

بزرگترین معضل والیبال هند یعنی ضعف در دریافت آن هم مقابل حملات و سرویس های کوبنده کاله در گیم دوم هم کار دست نماینده این کشور داد و بازیکنان گاز هند گیم سوم را هم با اختلاف امتیاز زیاد واگذار کردند.

در طول دو گیم اول تیم گاز هند هیچ مشکلی برای کاله ایجاد نکرد اما گیم سوم را سرسخت تر آغاز کرد و حتی در اول وقت استراحت فنی برنده از زمین خارج شد. اما بعد از آن تیم کاله با استفاده از فاکتورهای برتر خود توانست بر جریان بازی مسلط شود و این گیم را هم ببرد.

با پیروزی کاله برابر گاز هند دیدارهای روز نخست از مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه آسیا به پایان رسید. در سایر دیدارهای امروز نمایندگان ازبکستان، چین تایپه ، قطر و قزاقستان موفق به شکست حریفان خود شده بودند.

تیم کاله ساعت 17 روز پنجشنبه دومین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات والبیال قهرمانی باشگاه های آسیا را برابر لیونگ چین برگزار می کند.