کاپیتان تیم والیبال کاله با تاکید بر اینکه قدرت بالای این تیم موجب پیروزی مقتدرانه برابر هند شد گفت: قدرت مان بالاست و نشان دادیم هر زمان اراده کنیم هر حریفی را تحت فشار قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل غلامی پس از پیروزی تیم کاله برابر گاز هند در مرحله دوم مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا گفت: همه بازیها به اندازه فینال برای ما اهمیت دارد. هر چه به جلو پیش می رویم با قدرت بیشتری دیدارهایمان را برگزار می کنیم.

وی در مورد دیدار امروز یادآور شد: گاز هند تیم خوبی بود اما ما آنقدر پرقدرت هستیم که این تیم را به راحتی شکست دادیم. ما نشان دادیم هر زمان اراده کنیم هر تیمی را تحت فشار قرار می دهم.

این بازیکن ملی پوش در مورد گیم سوم که رقابت دو تیم نسبت به گیم های اول و دوم نزدیکتر دنبال شد اظهار داشت: طبیعی است وقتی دو گیم را می بریم در گیم سوم کمی بازی را دست کم می گیریم اما به موقع به خود آمدیم و بر جریان بازی مسلط شدیم.

کاپیتان تیم کاله با اشاره به میزبان ایران و حضور کم رنگ تماشاگران گفت: هواداران کاله همیشه حامی ما بوده اند. بسیاری از بردهای ما به واسطه حضور آنها به دست آمده است. شاید بعد مسافت باعث شده در این رقابت ها تماشاگرانمان حضور کم رنگی داشته باشند اما من اطمینان دارم برای دیدارهای نیمه نهایی و نهایی 70 درصد سالن 12 هزار نفری آزادی پرخواهد شد.