مسعود جعفری‌جوزانی از آغاز فیلمبرداری "خط ویژه" ساخته مصطفی کیائی تا اوایل خرداد و "حکایت عاشقی" به کارگردانی احمد رمضان‌زاده تا 20 روز دیگر خبر داد.

مسعود جعفری‌جوزانی در گفتگویی با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های سینمایی‌اش گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فیلم سینمایی "خط ویژه" به کارگردانی مصطفی کیائی که هم‌اکنون در پیش‌تولید قرار دارد اوایل خرداد ماه در تهران کلید می‌خورد.

وی افزود: همچنین فیلم "حکایت عاشقی" که در ژانر دفاع مقدس است تا 20 روز دیگر جلوی دوربین می‌رود. این فیلم درباره بمباران حلبچه و تلاش مردم کرمانشاه برای کمک به افرادی است که شیمیایی شده‌اند.

جوزانی تاکید کرد: با وجود اینکه هیچ کمکی تاکنون برای "حکایت عاشقی" از نهادهای دولتی نداشته‌ایم ولی مقدمات ساخت این فیلم با حمایت بخش خصوصی انجام شده و به زودی کلید خواهد خورد.

تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده مسعود جعفری‌جوزانی و مجری طرح آن فتح‌الله جعفری‌جوزانی است و فیلمبرداری نیز در کردستان و کرمانشاه انجام می‌شود. 50 درصد از این کار در حلبچه عراق جلوی دوربین می‌رود.

"خط ویژه" درباره مقدار زیادی پول است که سهم مردم است اما دست یکسری جوان می‌افتد که معتقدند این پول سهم آنان از شرایط روز جامعه است. این فیلم دومین همکاری کیائی و جوزانی در سینما محسوب می‌شود.