شهرکرد- خبرگزاری مهر: مربی ارشد تیم ملی نوجوانان کشور گفت: در کشتی فرنگی مقاطع سنی نوجوانان و جوانان تکلیف ملی پوشان را در کشتی فرنگی مشخص می کند.

فرهاد اسماعیل نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در کشتی فرنگی مقطع سنی نوجوانان و وجوانان تکلیف ملی پوشان بزرگسال را مشخص می کند، اظهار داشت: در مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نفرات اول تا هشتم جهان و آسیا، ملی پوشان قهرمانی آسیا، اول تا سوم سراسر کشور و ... حضور دارند.

وی بیان داشت: استان های فارس، خوزستان، البرز، کهکیلویه و بویر احمد، مازندران، تهران، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، لرستان، مرکزی، اردبیل، قم ، ایلام ، چهار محال و بختیاری و ... در این مسابقات مجوز ورود داشته اند.

اسماعیل نژاد با بیان اینکه بعد از این مسابقات در 11 اردیبهشت سه دوره  اردوی تیم ملی نوجوانان به مدت 12 روز با فاصله زمانی چهار روز استراحت در تهران برگزار می شود، بیان داشت: بعد از اردو تیم ملی در 22 خرداد ماه در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت.

مسئولین نتیجه گرا هستند/ ضرورت برنامه ریزی برای کشتی در مقطع نوجوانان

وی با بیان اینکه عمده مشکل کشتی فرنگی کشور را نبود مدیریت در کشتی فرنگی و برگزار نشدن انتخابات کشتی فرنگی است، بیان داشت: مسئولین ما نتیجه گرا هستند .

مربی ارشد تیم ملی نوجوانان کشور با اشاره به اینکه آینده تیم ملی از این نوجوانان است، اذعان داشت: باید برای نوجوانان و جوانان کشتی گیر کشور فرصت ها فراهم شود.

فرهاد اسماعیل نژاد تصریح کرد: برای قهرمانی در جهان وآسیا باید از کشتی گیران نوجوان و جوان حمایت کرد و پایه تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی را باید از پایه قوی کرد.

مربی ارشد تیم ملی نوجوانان کشور بیان داشت: مسابقات انتخابی نهایی تیم ملی کشتی فرنگی با قوانین جدید برگزار می شود.