در پی درگذشت امیر حسین فردی؛ مدیر مركز آفرینش های ادبی حوره هنری، سازمان حوزه هنری پیام تسلیتی صادر كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر متن این پیام بدین شرح است:

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی داغدار ضایعه فراغ یكی از بهترین نویسندگان و مدیران و پیشكسوتان این نهاد انقلاب بنیان است.

 روزی كه گذشت، انقلاب اسلامی و ادبیات باشكوه و پرثمر و سربلند آن یكی از لایق ترین نویسندگان و شایسته ترین اندیشمندان خود را با دلتنگی و افسوس بی پایان، ناباورانه تقدیم آستان مقدس حق تعالی كرد.

 استاد امیرحسین فردی، فرزند برومند خمینی كبیر، یار و یاور وفادار انقلاب اسلامی و رهبر عظیم الشأن آن، یقیناً حقی بزرگ بر گردن ادبیات داستانی انقلاب اسلامی داشت و شاگردانی پرشمار و بالا بلند را در سایه عمر نه چندان طولانی اما پربركت خود تقدیم كشور سرفراز ایران كرد. شخصیت محبوب كودكان و نوجوانان نسل انقلاب، نویسنده‌ای زبردست با ذوقی سرشار و طبعی لطیف و بی‌آلایش، استادی سختكوش و جدی و مهربان، مدیری حقشناس و مسوول، و معلمی كه همچون شمعی فروزان، پروانه وجود یاران و همراهانش را گرمی و نور می‌بخشید، از میان جمع دوستداران عاشقش پركشیده و در جوار حق رحمان و رحیم مأوا گزیده است.

داغ و سختی جانسوز فراغ این دوست بزرگ بچه ها و یار مهربان ادبیات داستانی انقلاب را با صبر جمیل و امید به رحمت واسعه الهی تحمل می كنیم و این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بازماندگان عزیز و جامعه پر شمار ارادتمندان و دوستداران استاد امیرحسین فردی تسلیت می‌گوییم.