عملیات مکانیزه کردن پل عابر خيابان شهيد بهشتی در حال انجام است اما این پل تا زمان افتتاح نمايشگاه كتاب تهران آماده نمی‌‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که مسئولان نمایشگاه کتاب تهران از آماده شدن پل مکانیزه خیابان شهید بهشتی برای تسهیل در تردد بازدیدکنندگان به بخش بین‌الملل این نمایشگاه خبر می‌دهند، یک عضو شورای شهر تهران گفت: این پل به نمایشگاه امسال نمی‌رسد و عملیات آماده‌سازی آن فعلاً ادامه دارد.

مرتضی طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این ‍پرسش که آیا پل مکانیزه‌ای که قرارست تردد مردم برای بازدید از بخش خارجی نمایشگاه کتاب تهران در خیابان شهید بهشتی را تسهیل کند تا شروع نمایشگاه آماده خواهد شد؟ گفت: خیر. این پل برای نمایشگاه آماده نمی‌شود ولی امیدواریم تا عید فطر و برای برپایی نماز عید (نیمه دوم مرداد) آماده شود.

وی در عین حال تاکید کرد: عملیات اجرایی مکانیزه کردن این پل عابر هم‌اکنون در حال انجام است.

پیش‌تر نیکنام حسین‌پور مسئول کمیته رفاهی نمایشگاه کتاب تهران از مذاکرات معاون خدمات شهری شهرداری تهران با دست‌اندرکاران بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای آماده‌سازی پل مکانیزه خیابان شهید بهشتی، تا شروع نمایشگاه کتاب خبر داده بود.

به گفته وی، هم اکنون عرشه این پل نصب شده و در مرحله نصب پله برقی قرار دارد.

بیست وششمین  نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.