بهمن سلیمانی با اشاره به اینکه تیم والیبال کاله در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیاست، گفت: در مورد نتیجه نهایی این تیم هیچ فکری نمی‌کنم چون اطمینان صد در صدی دارم که تیم والیبال کاله قهرمان آسیا می‌شود.

بهمن سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه سال گذشته کاله عنوان سوم مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را از آن خود کرد، اظهارداشت: سال گذشته به خاطر یک اتفاق کوچک و آسیب دیدگی یکی دو بازیکن نتوانستیم قهرمان شویم اما امسال هیچ مشکلی نیست که مانع از قهرمانی شود.

وی ادامه داد: مجموعه افرادی که در تیم والیبال کاله هستند ذهنیت مثبت نسبت به باشگاه دارند ضمن اینکه دوستی خوبی میان باشگاه با مربیان و بازیکنان تیم والیبال وجود دارد به همین دلیل شک ندارم که این تیم نتیجه جز قهرمانی نتیجه دیگری نخواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه کاله با بیان اینکه تیم والیبال کاله تا به امروز تمام دیدارهای خود در مسابقات باشگاه‌های آسیا را با پیروزی قاطع تمام کرده است، خاطرنشان کرد: به این تیم با عملکردی که دارد، افتخار می‌کنم. مربیان و بازیکنان کاله انتظارات باشگاه را به طور کامل پاسخ داده‌اند. آنها تا به امروز در تمام دیدارهای‌شان تعهد و تعصب نشان دادند و با اخلاق مداری کار کردند.

سلیمانی با اشاره به میزبانی تهران در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا گفت: میزبانی تهران بدون نقص است. اینکه افراد با تجربه در فدراسیون مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها را بر عهده گرفته‌اند، خیال‌مان را بابت آسودگی اعضای تیم والیبال کاله راحت کرده است. ضمن اینکه هر روز با سرپرست تیم در تماس هستم و در مورد همه مسائل کسب اطلاع می‌کنم. خوشبختانه تا به امروز هیچ مشکلی وجود نداشته است.

وی تاکید کرد: شاید تنها مشکل حضور کم تماشاگران باشد که آنهم بی دلیل نیست. به هر حال مسابقات در ایامی است که همه درگیر مسائل کاری و شخصی هستند و شاید فرصت زیادی برای رفتن به سالن آزادی و تماشای مسابقه نداشته باشند. اگرچه اگر بازی‌ها در مازندران و آمل برگزار می‌‍شد، هر روز سالن پر از جمعیت بود.

"البته خود شما هم یکی از غایبان بزرگ دیدارهای کاله طی روزهای گذشته بوده‌اید. دلیل غیبت‌تان چیست"؟، این مدیر ورزشی در پاسخ به این پرسش اظهارداشت: در این مدت درگیر یکسری کارهای درمانی مربوط به خانواده بودم. آخرین مرحله این کار درمانی امروز تمام می‌شود. حتما روز یکشنبه در تهران خواهم بود تا دیدار کاله در مرحله نیمه نهایی و بعد از آن فینال را از نزدیک تماشا کنم.

مدیرعامل باشگاه کاله با بیان اینکه نبود سالن استاندارد و امکانات لازم برای برگزاری مناسب مسابقات باشگاه‌های آسیا باعث کشیده شدن این رقابت‌ها به تهران شد، خاطرنشان کرد: البته مدتی است که برنامه احداث یک سالن هشت هزار نفری را در برنامه داریم. زمین این سالن در اختیار گذاشته شده و پروانه ساخت هم گرفته شده است اما به دنبال راه حلی برای گرفتن اعتبارات لازم هستیم که هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: نامه نگاری‌های زیادی تا به امروز انجام شده است. از معاون اول رئیس جمهور گرفته تا افراد پائین‌تر از وی و وزارت ورزش و جوانان کمک خواسته‌ایم اما هنوز جواب نگرفته‌ایم.

بهمن سلیمانی در پایان در پاسخ به این پرسش که "در صورت قهرمانی کاله در مسابقات باشگاه‌های آسیا این تیم باید مهیای حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان شود. برنامه‌ای برای این رقابت‌ها در نظر گرفته‌اید"؟، گفت: فعلا منتظر جشن قهرمانی کاله در آسیا هستیم. برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان با توجه به شرایط آن زمان برنامه ریزی می‌کنیم.