اراک - خبرگزاری مهر: مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا عراقیه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت میاد با سعادت ریحانه النبی(ص) و هفته زن گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در این ایام فرخنده میزبان بانوان است.

وی با اشاره به برگزاری جشنوراه فرهنگی ورزشی دختران فاطمی گفت: امور بانوان این اداره کل برای سومین سال اقدام به برگزاری این جشنوراه نموده  است.

وی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی در روز 15 اردیبهشت در مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک برگزار می شود.

عراقیه با بیان اینکه در ای ایام مجموعه فرهنگی ورزشی پنج مرداد اراک میزبان بانوان به ویژه کارمندان دولت است، ادامه داد: برگزاری مسابقه دارت جام حورا، برگزاری مسابقه آمادگی جسمانی جام حورا ، برگزاری مسابقه تیر اندازی و برگزاری مسابقه طناب کشی جام حورا از جمله این برنامه ها است.

وی همچنین به برگزاری پیاده روی عمومی نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز با حضور گسترده زنان و دختران در پارک مادر و کودک در روز 12 اردیبهشت برگزار می شود.

عراقیه در بخش دیگری از سخنان شبه برگزاری مسابقه شنا جام حورا نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقه نیز در استخر الغدیر مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.