کرمانشاه – خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کارگران به عنوان موثر ترین افراد در حوزه تولید یکی از پایه های ماندگاری کشورند گفت: پایبندی این افراد به آرمان های انقلاب و امام راحل باعث شد توطئه های دشمنان خنثی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دمیاد ظهر شنبه در مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان کرمانشاه که با حضور رئیس کانون تشکل های کارگری و کارفرمایی کشور، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، رئیس خانه صنایع و معادن استان کرمانشاه و جمعی از کارگران و کارفرمایان استان کرمانشاه در محل سالن آمفی تئاتر استانداری کرمانشاه برگزار شد ضمن تبریک این هفته به همه کارگران و کارفرمایان نمونه استان کرمانشاه گفت: کارگران و کارفرمایان جامعه همواره همراه انقلاب و آرمان های آن بوده اند و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاهد همراهی حوزه کارگری و کارفرمایی در شکل گیری انقلاب و پاسداری از آن بوده ایم.

وی افزود: این افراد همواره جزو تاثیرگذارترین افراد در همراهی با امام راحل و به زانو در آوردن حکومت ستم شاهی بودند.

استاندار کرمانشاه گفت: کارگران و کارفرمایان همواره  با تاسی از امام راحل در مسیر ولایت حرکت کرده و در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند.

وی تصریح کرد: پایبندی به ولایت در بین جامعه کارگری باعث شده که توطئه های دشمنان به سر انجام نرسیده و دشمنان تنوانستند این قشر را از جامعه جدا کند.

دمیاد کارگران را جزو موثر ترین افراد در حوزه تولید برشمرد و گفت: امروزه ما به لطف داشتن کارگران متعهد از تحریم ها پیروز مندانه عبور خواهیم کرد و در واقع کارگران و کارفرمایان پایه های اصلی استقلال و ماندگاری ما در این صحنه اند.

استاندار کرمانشاه در پایان با ابراز خرسندی از وجود کارگران نمونه در استان ابراز خرسندی کرد و گفت: کارگران نقش بسیار موثر و بسزایی در ارتقا سطح ملی و استانی و هم چنین اقتصادی کشور دارند و باید مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گیرند.