تبریز-خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون147جایگاه CNG در سطح استان گازدار شده که از این تعداد 121جایگاه فعال هستند.

ولی الله دینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: صرفاً 5 مورد از جایگاه های استان به دلیل حجم کلان بدهی های معوقه و عدم همکاری جایگاه داران قطع شده و این شرکت آمادگی دارد درصورت مشارکت و همراهی جایگاه داران در وصول مطالبات نسبت به تامین جریان گاز اقدام نماید.

دینی تصریح کرد:جایگاه های CNG استان با مصرف متوسط یک میلیون و 200 هزار مترمکعب گاز طبیعی در روز، از مشترکان عمده شرکت گاز استان بوده و برنامه ریزی های لازم به منظور ارتقای تعاملات سازنده با این بخش به منظور بهبود کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: جریان مستمر گاز طبیعی در بیش از 82 درصد جایگاه های استان تامین شده و حمایت ها و همکاری های لازم در این بخش فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره اهمیت جایگاه های CNG در زندگی مردم  اعلام کرد: هم اکنون قرارداد گازرسانی به158جایگاه CNG  در استان منعقد،و به عنوان متولی تامین جریان گاز جایگاه های استان، نسبت به واگذاری انشعاب گاز در کمترین زمان ممکن به متقاضیان مربوطه اقدام خواهد کرد.