ایمان موسوی با بیان اینکه هر تیمی در دور بعد مقابل ما قرار بگیرد، محکوم هستیم آن را شکست دهیم گفت: مقابل العین با قدرت ظاهر می‌شویم تا به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان موسوی مهاجم تیم استقلال تهران در حاشیه تمرین عصر روز شنبه این تیم و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پیروزی مقابل الریان برای ما از لحاظ روحی و روانی بسیار مفید بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از شکست الریان و یک روز استراحت، تمرینات خوبی را انجام دادیم و برای شکست دادن العین مقابل هوادارانش و صعود به عنوان صدرنشین گروه راهی امارات می‌شویم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال شرایط استقلال را مطلوب دانست و افزود: با توجه به اینکه صدرنشین گروه خود هستیم، از لحاظ روحی بسیار در سطحی بالایی قرار داریم و اگر تمامی نکات فنی را که سرمربی تیم و دیگر همکارانش در مقابل العین برای ما خواهند گفت، انجام دهیم مطمئن باشید شکست العین دور از دسترس نیست.

موسوی تاکید کرد: گروهی که ما در آن قرار داشتیم گروه مرگ بود و صدرنشینی ما نشان می‌دهد با شایستگی به این مهم دست پیدا کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارید در دور بعد مقابل چه تیمی قرار بگیرید؟، اظهار داشت: مقابل هر تیمی که قرار بگیریم، محکوم به شکست آن تیم هستیم. اگر صدرنشینی گروه باقی بمانیم بازی برگشت در تهران برگزار خواهد شد و این یک امتیاز مثبت برای ما است و می‌توانیم با حمایت پرشور هواداران‌مان، تیم مقابل را با شکست روانه کشورش کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: درست است العین در بازی رفت مقابل ما شکست خورد ولی ما این تیم را ساده نخواهیم گرفت و با قدرت مقابل این تیم ظاهر خواهیم شد.