سرمربی تیم والیبال کاله پس از پیروزی این تیم مقابل گاز عراق در مرحله حذفی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: گاز عراق بر خلاف نتایجی که در دیدارهای گذشته بدست آورده، عملکرد خوبی داشته است، به همین دلیل پیش بینی بازی سختی می‌کردم و نگران این بازی بودم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عطایی بعد از پایان دیدار تیمهای والیبال کاله ایران و گاز عراق با حضور در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، البته با توجه به اینکه این دیدار در مرحله حذفی برگزار می‌شد، پیش بینی یک بازی سخت را داشتیم و نگران این بازی بودم زیرا نماینده عراق بر خلاف نتایجی که به دست آورده، عملکرد خوبی در دیدارهای گذشته‌اش داشت.

وی با یادآوری نتیجه گیری گاز عراق طی دیدارهای گذشته این تیم خاطرنشان کرد: بدون در نظر گرفتن 4 بردی که تا به امروز به‌دست آوردیم، اگر بازی امروز را واگذار می‌کردیم به مرحله نیمه نهایی نمی‌رفتیم، از این بابت نگرانی‌های زیادی داشتم.

سرمربی تیم والیبال کاله با اشاره به گیم سوم دیدار تیم‌های کاله و گاز عراق که با شکست شاگردانش به پایان رسید، خاطرنشان کرد: تنها به خاطر اشتباهات خودمان این گیم را واگذار کردیم. هیچ تیمی نمی‌تواند به راحتی از ما گیم بگیرد، مگر اینکه اشتباهات خودمان باعث آن شود.

عطایی در مورد دیدار این تیم در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده نمایندگان چین و قزاقستان اظهار داشت: یکبار با چین بازی کرده‌ایم و عملکرد این تیم برای همه مشخص است، نماینده قزاقستان هم با ترکیب ملی به ایران سفر کرده است. هر دو تیم خوب هستند اما به نظرم اگر نماینده چین حریفمان شود، کار سخت‌تری خواهیم داشت چون به طور حتم چینی‌ها متفاوتر از  دیداری که در مرحله دوم داشتیم، بازی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: نمایند چین در دیدار مرحله دوم مسابقات مقابل ما از قطر پاستور خود استفاده نکرد و قطعا با بهره گیری از این بازیکن ترکیب متفاوتی برای نیمه نهایی وارد زمین می‌کند.

سرمربی تیم والیبال کاله با تاکید بر اینکه کاله در روند کلی دیدار برابر گاز عراق مشکلی نداشت، گفت: در گیم سوم 21 بر 19 جلو بودیم. اما در دو چرخش اشتباه کردیم و همین باعث باختمان شد وگرنه در تاکتیک و سیستم بازی مشکلی نداشتیم.