سرمربی تیم والیبال گاز عراق بعد از شکست این تیم مقابل کاله گفت: همین که توانستیم از نماینده عراق یک گیم بگیریم، عالی است. اگر چه پیروزی ما در این گیم کاملا اتفاقی و شانسی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی عبدالستار سرمربی تیم والیبال گاز عراق پس از شکست این تیم مقابل کاله با حضور در نشست خبری، اظهار داشت: بازیکنان نماینده ایران کاملا حرفه‌ای و عالی کار کردند. از نظر من بازیکنانم خیلی جوانتر از حریف ایرانی بودند.

وی با بیان اینکه والیبال عراق طی 26 سال هیچ حضوری در مسابقات باشگاههای آسیا نداشت، ادامه داد: در این مدت فقط در رقابتهای مربوط به کشورهای عرب شرکت داشتیم شاما والیبال ایران تجربه زیادی دارد و در آسیا خیلی قدرتمند است. من فکر می‌کنم نماینده ایران قهرمان این مسابقات می‌شود.

سرمربی تیم والیبال گاز عراق با بیان اینکه از 4 سال پیش گاز عراق تشکیل شد و به صورت حرفه‌ای کارش را آغاز کرد، ابراز امیدواری کرد در آینده با بازیکنان فعلی تیم خوبی داشته باشد.

مصطفی عبدالستار با بیان اینکه 5 نفر از بازیکنان این تیم بیمار بودند و شب گذشته خوب نخوابیدند، گفت: تا به امروز هیچ تیمی نتوانسته بود از نماینده ایران حتی یک گیم بگیرد. همین که ما این کار را انجام دادیم، خیلی عالی است هرچند فکر می‌کنم پیروزی ما در گیم سوم کاملا شانسی و اتفاقی بود.