قم - خبرگزاری مهر: انتشارات امیر کبیر از انتشار و رونمایی مجموعه ۱۸ جلدی کتاب "سبک زندگی ایرانی اسلامی" ویژه جوانان تا آذر سال جاری در استان قم خبر داد.

سعید کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: انتشارات امیرکبیر با توجه به رویکردی که در تولید آثار فاخر دارد مجموعه تخصصی ۱۸ جلدی "سبک زندگی ایرانی اسلامی" را در ۲ قالب پژوهش محور و کتاب های داستانی درویژه جوانان منتشر می شود.

وی با اشاره به موضوعات بخش های کتاب مذکور تصریح کرد: با توجه به نیاز جوانان به مسائل روز مجموعه داستان محور شامل موضوعات تفریح، همسایه، سفر، خوراک، پوشاک، مسکن، زینت، ورزش، اینترنت و موبایل و در حوزه پژوهش محور شامل موضوعات تفریحی، همسایه، سفر، خوراک، پوشاک، مسکن، زیست، ورزش، اینترنت و موبایل و در حوزه پژوهش محور موضوعاتی شامل سبک زندگی و زیبایی شخصی، سبک زندگی و دنیای مجازی، سبک زندگی و ارتباطات اجتماعی و سبک زندگی کار و محیط زندگی منتشر می شود.

معاون علمی انتشارات امیرکبیر اظهار داشت: در کنار این مجموعه ۳ عنوان دیگر از مجموعه های سبک زندگی شامل مهارت های زندگی از منظر اسلام نوشته دکتر علی فاتحی، غیب و زندگی نوشته محمد عرب صالحی و راه های پایان بخشیدن به کدورت ها نوشته فاطمه و اکرم علی حسینی در حال چاپ است.

کرمی در ادامه با بیان آثار معروف انتشارات امیرکبیر گفت: از دیگر آثار این انتشارات کتاب میتوان به کتاب های جامعه شناسی مشارکتی در ایران و تحلیل منازعات گفتمانی انقلاب اسلامی در حوزه سیاست و کتاب های “همه به جهنم می روند” و “سعادت از دیدگاه امام (ره)” در حوزه اخلاق و فقه اشاره کرد.
 
وی با تاکید بر زمان رونمایی اذعان داشت:مجموعه سبک زندگی آماده چاپ است و پس از بازبینی نهایی تا آخر آذرماه سال جاری در استان قم به مرحله چاپ و رونمایی می رسد.

معاون علمی انتشارات امیر کبیر بيان کرد: درحال حاضر ۷۰ عنوان کتاب از مجموعه انتشارات امیر کبیر به مرحله الکترونیکی شدن رسيده و کتاب صوتی آماده عرضه شدن است و تمامی مجموعه “قصه های خوب برای بچه های خوب” نوشته مهدی آذر یزدی به شکل کتاب صوتی تبدیل شده است.