رئیس کمیته انضباطی با تاکید بر اینکه حداکثر تا پایان هفته جاری هیات رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال پرونده تیم شهرداری تبریز را به کمیته انضباطی ارجاع داده و ما نیز رای می دهیم، گفت: متاسفانه برخی رسانه ها طی چند روز اخیر بدون مدرک و وجود فایل صوتی از من نقل قول های جهت داری را در خصوص حضور قطعی تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر اعلام کرده اند.

اسماعیل حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت پرونده تبانی تیم شهرداری تبریز ضمن بیان مطلب فوق گفت: هیات رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال هنوز هیچ پرونده‌ای را در خصوص تیم شهرداری تبریز به ما ارجاع نداده است و تحقیقات آن‌ها با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط همچنان ادامه دارد. روال قانونی کار به این شکل است که پس از آنکه بررسی‌ها و تحقیقات کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال به پایان رسید پرونده را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده و این کمیته انضباطی است که فقط می‌تواند رای دهد نه هیات رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال.

وی در همین خصوص افزود: متاسفانه برخی رسانه‌ها طی چند روز اخیر بدون سند، مدرک و وجود فایل صوتی از من نقل قول‌های جهت داری را به دروغ مطرح کرده‌اند مبنی بر اینکه «من اعلام کرده‌ام حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ بر‌تر قطعی است»، این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و تا زمانی که پرونده به کمیته انضباطی ارجاع نشود نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی کمیته انضباطی در خصوص این پرونده رای خواهد داد، گفت: فکر می‌کنم حداکثر تا پایان هفته جاری هیات رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع داده و ما نیز رای خود را صادر می‌کنیم چون تکلیف بازی‌های پلی آف نیز باید هرچه سریع‌تر مشخص شود.