بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال باشگاههای آسیا با برگزاری مراسم اختتامیه و جشن قهرمانی برای تیم کاله به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه بهمن سلیمانی مدیرعامل کاله و دیگر مسئولان این تیم از نفراتی بودند که برای شرکت در مراسم اختتامیه مسابقات والیبال باشگاههای آسیا به سالن 12 هزار نفری آزادی آمده بودند. در حضور این افراد مراسم اختتامیه با معرفی بهترین بازیکنان این دوره از مسابقات آغاز شد.

در این بخش از حمزه زرینی ، فرهاد قائمی، محمد موسوی عراقی، پدکوویچ (بازیکنان برتر کاله و بازیکنان برتر چین تایپه ، قطر و چین تجلیل شد) البته لانگ فان لیبروی تیم چین که عنوان بهترین لیبرو را از آن خود کرده بود به دلیل غیبت در سالن در جشن تجلیل از بهترین ها شرکت نکرد.

در ادامه مراسم اختتامیه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای آسیا تیم های تایوان پاورز چین تایپه ، الریان قطر و کاله ایران که عنوانهای سوم ، دوم و اول این مسابقات را بدست آوردند به ترتیب وارد سالن شدند و در کنار سکوهای خود ایستادند. در ادامه نیز به ترتیب از تیم های سوم، دوم و اول این مسابقات با فراخواندن بازیکنان آنها بر روی سکو و اهدای مدال به آنها  به آنها تجلیل شد.

در پایان کاپ قهرمانی تیم والیبال کاله به بازیکنان این تیم و سرمربی آنها اهدا شد و این گونه جشن قهرمانی این تیم برگزار شد. مراسم اختتامیه و جشن قهرمانی کاله در مسابقات والیبال باشگاههای آسیا با نظم و بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد.

 

برچسب‌ها