مهلت تعیین شده فدراسیون جهانی والیبال به منظور معرفی بازیکنان فهرست اولیه تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های 2013 لیگ جهانی روز چهارشنبه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، هر یک از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال 2013 لیگ جهانی می‌توانند در فهرست اولیه خود برای حضور در این رقابت‌ها 22 بازیکن را به فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) معرفی کنند تا از آنها برای هر یک از دیدارهای خود استفاه کنند. طبق قوانین مربوط به مسابقات لیگ جهانی، تیم‌های شرکت کننده می‌توانند برای هر یک از دیدارهای خود در این پیکارها ترکیب 12 نفره‌ای از فهرست اولیه انتخاب کنند.

در هر صورت فردا چهارشنبه آخرین مهلت تیم‌های حاضر در مسابقات والیبال 2013 لیگ جهانی برای معرفی بازیکنان فهرست اولیه است. تیم ملی ایران هم یکی از تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌هاست که باید حداکثر تا این زمان 22 بازیکن خود را به FIVB معرفی کند.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: امروز 22 بازیکن مورد نظر خولیو ولاسکو به فدراسیون جهانی معرفی خواهند شد. البته فهرست اولیه تیم ملی تا حد زیادی مشخص است چون همه بازیکنانی که در اردوی تیم ملی حضور دارند همراه با چند بازیکن از تیم زیر 23 سال در این فهرست قرار خواهند گرفت.

نخستین دیدار تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی مقابل روسیه و طی روزهای 17 و 19 خردادماه انجام می‌شود.