اهواز - خبرگزاری مهر: بختیار رحمانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان که چندین تیم به دنبال شکار وی برای فصل آینده بودند در نهایت امروز با مسئولان فولاد به توافق رسید و قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با تائید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: بختیار رحمانی بازیکنی است که از سنین نوجوانی در باشگاه فولاد خوزستان حضور پیدا کرده و در این باشگاه رشد یافته است.

حسین ابن قاسم افزود: رحمانی نیز علاقه فراوانی به باشگاه فولاد دارد و به رغم داشتن پیشنهادات فراوان از تیم های باشگاهی کشور، ترجیح داد بازهم فوتبال خود را در باشگاه فولاد ادامه دهد به همین دلیل امروز مسئولان باشگاه در مذاکره با وی توانستند نظر این بازیکن برای ادامه همکاری با باشگاه فولاد را جلب کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس امروز مدیریت باشگاه یک قرارداد سه ساله با این بازیکن منعقد کردند تا باشگاه فولاد برای سه فصل آینده نیز از خدمات این بازیکن استفاده کند.

ابن قاسم با بیان اینکه قرارداد بختیار رحمانی با باشگاه فولاد خوزستان در پایان این فصل به پایان می رسید، عنوان کرد: حسین فرکی سرمربی تیم فولاد نیز در جریان تیم تمدید قرارداد قرار دارد و وی نظر مثبتی برای ادامه همکاری این بازیکن با فولاد دارد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: با آغاز فصل نقل و انتقالات، قرارداد این بازیکن در هیئت فوتبال استان خوزستان به صورت رسمی ثبت می شود.

ابن قاسم تاکید کرد: مذاکره برای تمدید قرارداد سایر بازیکنان شاخص تیم فوتبال فولاد خوزستان برای آینده ادامه دارد.