سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال هرگونه تبانی در دیدار تیم‌های فوتسال میثاق تهران و هلال احمر تبریز را رد کرد و گفت: پرتاب بطری آب به داخل زمین ارتباطی به تبانی ندارد!

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه نهایی کمیته فوتسال برای مشخص شدن تبانی بین تیم‌های هلال احمر تبریز و میثاق تهران که منجر به سقوط  ارژن شیراز به لیگ دسته اول شده است، اظهار داشت: من به همراه چند کارشناس فیلم این بازی را تماشا کردیم و صحنه‌ای ندیدیم که بخواهد بر تبانی صحه بگذارد. بازی شرایط عادی داشت و سالم برگزار شد.

" آیا پرتاب بطری به زمین و توقف زمان مسابقه برای مشخص شدن نتیجه دیدار ارژن و فرش آرا، نمونه یک تبانی جدید نیست"؟ وی در پاسخ به این سئوال، تاکید کرد: پرتاب بطری در مسابقات دیگر هم رخ داده است و ارتباطی به تبانی ندارد. این مسئله جریمه خودش را شامل می‌شود که کمیته انضباطی آنرا اعلام می‌کند ولی اینکه بگوییم تیم میثاق کم کاری کرده است، صحت ندارد. بازیکنان میثاق در بازی با هلال احمر حتی خشن و جنگنده ظاهر شدند!

سرپرست کمیته فوتسال ادامه داد: حتی بعضی‌ها به دروازه‌بان میثاق مشکوک بودند که ما روی این مسئله زیاد دقت کردیم. گلر میثاق چند موقعیت خوب گلزنی را از حریف گرفت و حتی مصدوم هم شد. اینگونه مسائل را با نگاه کردن می‌توان متوجه شد.

افتخاری در پایان گفت: هرچند بطری به زمین پرتاب شده  ولی این به معنای آن نیست که تیم جدید یا عوامل دیگری وارد زمین شده اند!