سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز می‌گوید نمی‌تواند قبول کند در لیگ برتر فوتسال تبانی صورت نگرفته است.

حمید کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نظر نهایی کمیته فوتسال مبنی بر محرز نشدن تبانی در لیگ برتر فوتسال و سقوط قطعی ارژن به لیگ دسته اول، اظهار داشت: دیگر هیچ صحبتی باقی نمی‌ماند. گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که هیچ کس نمی‌بیند و جوری است که از عهده هیچ فردی کاری بر نمی‌آید. شاید تبانی بین تیم‌های میثاق و هلال احمر حرفه‌ای و قشنگ جلو رفته بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌تواند قبول کند تبانی در لیگ برتر فوتسال رخ نداده است، یادآور شد: نه تنها من، بلکه افکار عمومی هم نمی‌تواند این موضوع را قبول کند. اگر یک نظرسنجی بگذارند، مشخص می‌شود 95 درصد افکار عمومی هم موضوع تبانی را قبول دارد!

سرمربی تیم ارژن شیراز در ادامه تاکید کرد: نه زندگی آنقدر شیرین است و نه مرگ آنقدر تلخ که آدم بخواهد شرافتش را به آخرتش بفروشد. ارژن که به لیگ دسته اول سقوط کرد ولی مسئولان به هوش باشند این اتفاقات برای تیم دیگری رخ ندهد.

کمالی در پایان گفت: باز هم می‌گویم روی حرفم هستم که بین هلال احمر و میثاق تبانی شده است. ما اگر بازی آخر خودمان را مساوی می‌کردیم، قطعا میثاق هلال احمر را می‌برد. حالا شاید خوراکچی و خسروی سرمربیان دو تیم هم از این مسئله بی خبر بوده‌اند و در آن نقشی نداشتند.