قم - خبرگزاری مهر: مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری فاطمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: انتشارات زائر 500 عنوان کتاب آماده ارسال به نمایشگاه کتاب تهران داشت که به دلیل عدم اختصاص فضای کافی مجبور به انصراف از شرکت در نمایشگاه کتاب تهران شد.

علی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انتشارات زائر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) آماده ارسال 500 عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب تهران بود که پنج روز قبل از افتتاح این نمایشگاه اعلام شد که فقط یک غرفه 9 متری به این انتشارات اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته این انتشارات با 350 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور داشت، بیان کرد: این میزان فضا به هیچ عنوان شایسته آستان مقدس حضرت معصومه(س) نبوده و موجب انصراف این انتشارات از شرکت در نمایشگاه شد و باید مسئولان ذی ربط پاسخگوی این مسئله باشند.

مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری فاطمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه انتشارات زائر انواع کتاب‌های مذهبی، دینی و کتاب‌های مورد نیاز زائران کریمه اهل بیت(س) را نشر می‌دهد، ابراز داشت: قم ام القرای فقه و فقاهت و مرکز تشیع می‌باشد و با ورود حضرت معصومه(س) این شهر رونق یافته و حوزه‌های علمیه تاسیس شدند و اختصاص یک غرفه برای انتشارات زائر که تنها انتشارات حرم کریمه اهل بیت(س) است درخور شهر مقدس قم نیست.

صالح با بیان اینکه اعتراض به این عمل به مسئول نمایشگاه کتاب تهران انجام شد، افزود: با این اعتراض هم، پاسخ مناسبی به آستان مقدس حضرت معصومه(س) از سوی مسئولان مربوطه داده نشد.