نامزدهای راه یافته به بخش نهایی جایزه ملی کتاب تجاری سال کانادا معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نشنال پست، این جایزه که از معتبرترین جوایز کتاب کانادا است، برترین کتاب در حوزه تجارت و کسب و کار را که سال پیش منتشر شده باشد، انتخاب و با اهدای یک جایزه 20 هزار دلاری از آن تجلیل می‌کند.

این فهرست که به نوعی نشان‌دهنده برترین کتاب‌های منتشر شده سال پیش است، شامل این آثار است:

«شمال واقعی: تجارت موسیقی» نوشته برنی فینکل اشتاین. او که خود مالک یک استودیو ضبط صفحه است، از تجربیات خودش در این حرفه سخن گفته است.

«ثروتمندها: خیزش ابر ثروتمندان جدی جهانی و سقوط همه افراد دیگر» نوشته کریستیا فریلند. این روزنامه‌نگار و ویراستار از تقسیم اقتصادی که شمار اندکی از ثروتمندان بزرگ و بقیه اجتماع را از یکدیگر تفکیک می‌کند، بررسی کرده است.

«دوبل دوبل: چگونه دیدگاه تیم هورتونز به یک روش زندگی کانادایی بدل شد» نوشته داگلاس‌هانتر. این نویسنده به بررسی تاریخ تکامل تیم هورتونز که چشم‌انداز کانادا را تغییر داد پرداخته و مشتریان برندها در کانادا را زیر ذره بین گذاشته است.

«قدرت چرا» نوشته آماندا لانگ. نویسنده که از کارشناسان بخش اقتصاد شبکه سی. بی. سی نیوز است، از اهمیت طرح سئوال درست و منجر شدن به فکر خلاق و نوآوری سخن گفته است.

جایزه ملی کتاب تجاری امسال به ریاست راجر مارتین مدیر مدرسه مدیریت دانشگاه تورنتو، این نامزدها را انتخاب کرده است.

امسال بیست و هشمین سال اهدای این جایزه است که در بخش غیرداستانی اهدا می‌شود. برنده این رقابت 28 ماه مه در تورنتو معرفی می‌شود.

سال پیش بروس فیلیپ برای کتاب «جمهوری مصرف‌کننده: استفاده از برندها» به عنوان برنده انتخاب شده بود.