مشهد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: فعاليت پرشور بخش خصوصي نظام كارآمد اقتصادي را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف ملک زاده پنچشنبه شب در جلسه کارگروه زیارت در استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: فعاليت پرشور بخش خصوصي نظام كارآمدی اقتصادي را به دنبال دارد و موجب می شود که حماسه اقتصادی اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به این مطلب که باید بخش خصوصی تقویت شود، افزود: هر بخشي كه نيازمند جهش و درخشان شدن است، بايد بخش خصوصي خود را تقويت کند.

وی با تاکید بر اینکه سرمايه گذاران بخش خصوصي نبايد در دستورالعمل ها و آيين نامه هاي اداری گرفتار شوند، افزود: سرمايه گذاران بخش خصوصي نباید نگران فعاليت در كنار بخش دولتي داشته باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: دغدغه ها و مشکلات بخش خصوصی باید در سراسر کشور برطرف شود هرچند که هيچ مشكل و مانعي براي رفع مشكلات سرمايه گذاران بخش خصوصي در خراسان رضوي وجود ندارد.

وی تصریح کرد: حماسه اقتصادی در گروی توجه به فعالیت های بخش خصوصی و سرمایه گذاری است زیرا در غیر این صورت حماسه اقتصادی نه تنها محقق نمی شود بلکه اقتصاد نیز فلج می شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور عنوان کرد: توجه به سرمایه گذاری در تمامی کشور ضروری است اما سرمایه گذاری بخش خصوصی در خراسات رضوی بیش از سایر شهرهای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این سرزمین مقدس بوده و برای فراهم سازی امکانات زیارتی نیازمند توجه به سرمایه گذاری هستیم.