پردیس – خبرگزاری مهر: علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی به همراه تنی چند از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر راه و شهرسازی را در این بازدید، محمدهادی رستمیان، مدیرعامل شهرهای جدید کشور، مهدی هدایت، مدیرعامل شهر جدید پردیس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی همراهی می کردند.

سرکشی از سه پروژه 80 هزار واحدی مسکن مهر شهر جدید پردیس در وهله نخست در دستور کار بازدید پنج ساعته وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

پروژه های سه گانه مذکور شامل طرح 35 هزار واحدی "کوزو پارس" در فاز 11، طرح 10 هزار واحدی "انبوه سازان" در فاز 5 و طرح 35 هزار واحدی "دره بهشت" در فاز هشت، علاوه بر طرحهای قبلی اجرا شده و یا در حال اجرای شهر جدید پردیس بر اساس مطالبات مردمی مراحل عملیاتی خود را آغاز کردند.

طبق قراردادهای موجود بین وزارتخانه راه و شهرسازی و مجریان بخش خصوصی، 80 هزار واحد مسکونی در حال احداث یاد شده علاوه بر ساخت خانه، اجرای امور زیربنایی مختلفی نظیر مسجد، مدرسه و ... را از سوی مجریان طرح به همراه دارد.

از دیگر طرحهای مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی می توان به دو پروژه زیربنایی تونل و پلهای دسترسی به مسکن مهر پردیس یاد کرد.

پروژه های مذکور با ورود مجریان طرحهایی از این دست در حال گذران مراحل عمرانی هستند تا مردم در زمان استقرار با ناشی از راه های دسترسی مواجه نشوند.