عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و سرمربی پیشین تیم‌های ملی ایران و پرسپولیس تندیس دریافتی‌اش از سوی AFC را متعلق به مردم ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پروین پس از دریافت تندیس ویژه خود را از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: این نشان متعلق به نظام، مملکت و مردم ایران است. من سال‌ها زحمت کشیدیدم و امروز این نشان را از سوی AFC دریافت کرد.

وی با بیان اینکه این نشان را به هیچکس نمی‌دهد، یاد آور شد: جای این نشان در کلکسیون افتخاراتم خالی بود و خوشحالم آنها را امروز از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص این مراسم تجلیل هم اظهار داشت: چند روز پیش در ایران و امروز در AFC از من به عنوان پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران تجلیل شد. در ایران رویانیان با تجلیل از پیشکسوتان کار بزرگی را انجام داد و امروز هم AFC این مراسم زیبا و فراموش نشدنی را برگزار کرد.

وی در خصوص خبر حضور یک نفر به عنوان بدلش در مالزی، تاکید کرد: نمی‌دانم این چه خبری بود که منتشر شد اما اینکه برخی‌ها به خاطر خصومت شخصی با رضا ریاضتی که به خواسته خودم به مالزی آمده، بخواهند اسم و نشانی او را به اشتباه مطرح کنند، کار درستی نیست.

پروین با بیان اینکه ریاضتی که در گذشته مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس بوده و زحمات زیادی برایش در سفر به مالزی کشیده است، گفت: شاهین رحمانی در مالزی به استقبال ایشان رفته است، پس این مسائل کذب محض بوده و می‌خواهند با آبروی ایشان بازی کنند.