لوشان – خبرگزاری مهر: امام جمعه لوشان گفت: حماسه سیاسی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر بابایی در خطبه های این هفته لوشان افزود: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس و حماسه عظیم ملت را از جنبه سیاسی محقق خواهد کرد.

وی اظهارداشت: مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همه توطئه ها و برنامه های از پیش طراحی شده دشمنان را خنثی می کند.

امام جمعه لوشان گفت: مردم ایران در 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در شرایط حساس سرنوشت ساز کشور حضور چشمگیر خود را به جهانیان اثبات کرده اند.

وی افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات نماد وحدت، همدلی و پیوند ناگسستنی آنها با آرمان های انقلاب و شهداست.

بابایی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری اظهارداشت: زمينه براي آشنايي بيشتر و بهتر نسل جوان و نوجوان کشور با ارزش ها و قابليت هاي و انديشه هاي شهيد مطهري فراهم شود.

وی تصریح کرد: شهيد مرتضي مطهري به عنوان يکي از برجسته ترين شخصيت ها و چهره هاي علمي، مذهبي کشور شايسته عناويني همچون علامه و انديشمند بزرگ اسلامي است.

امام جمعه لوشان با اشاره به فرمايشات امام راحل و مقام معظم رهبري در خصوص ويژگي ها، سجاياي اخلاقي و علمي اين شهيد بزرگوار یادآورشد: تعابيري که امام راحل در مورد استاد مطهري بکار برده اند در مورد هيچ شخصيت ديگري مورد استفاده قرار نگرفته است.