شيروان - خبرگزاري مهر: امام جمعه شيروان گفت: حضرت زهرا(س) الگوي رفتاري براي خلق حماسه سياسي و اقتصادي است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين كوثري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شيروان با اشاره به ميلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن و مادر عنوان كرد: مادر مظهر همه خوبي ها و سرچشمه خوشبختي ها بوده و مي بايست نگاه به بانوان در جامعه، نگاهي ديني و اسلامي باشد.

وي در ادامه به برخي از صفات و فضائل حضرت زهرا(س) پرداخت و تصريح كرد: با توجه به عملكرد و رفتار حضرت زهرا(س) در عرصه سياست و دفاع از ولايت و اقتصاد خانواده مي توان گفت كه حضرت زهرا(س) الگوي رفتاري كاملي براي خلق حماسه سياسي و اقتصادي در سال جاري است.

حجت الاسلام كوثري همچنين با تجليل از مقام شامخ معلم اظهار داشت: در جامعه اي كه قدر علم و عالم و معلم دانسته شود، آن جامعه بالنده خواهد بود.

وي اضافه كرد: معلمين چراغ پرفروغ هدايت دانش آموزان به سوي كمالات بوده و بايد همواره مورد احترام مردم و جامعه قرار گيرند.

خطيب نماز جمعه شيروان در ادامه با اشاره به برگزاري اجلاس بيداري جهان اسلام در تهران، به تبيين فرمايشات رهبر معظم انقلاب در اين اجلاس پرداخت و گفت: بيداري اسلامي نياز جدي دنياي اسلام بوده و در سايه اين بيداري، دو ركن اساسي ايستادگي بر روي اصول و حضور مردم در صحنه تحقق خواهد يافت.