کاپیتان تیم ملی فوتسال با اشاره به شرایط اردوهای آماده‌سازی این تیم و برنامه‌های تمرینی که از سوی خسوس کاندلاس ارائه می‌شود، گفت: این مربی شخصیت آرامی دارد و اهل شلوغ کاری نیست و خیلی خوب آرامش خود را به تیم ملی منتقل می‌کند.

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال و برگزاری اردوی آماده سازی، اظهار داشت: شرایط تمرین خوب است و تمام بازیکنان هم با انگیزه کار می‌کنند. در حال حاضر کار بدنسازی در دستور کار است ضمن اینکه کارهای تاکتیکی هم در کنار آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به خواسته‌های سرمربی تیم ملی از بازیکنان، تاکید کرد: "خسوس کاندلاس" روی دفاع کردن از جلوی دروازه حریف و پشت قوس محوطه جریمه تیم مقابل تمرکز کرده است. بیشتر تیم‌های ایرانی دفاع کردن را از نیمه خود انجام می‌دهند ولی خسوس می‌گوید باید برای دفاع کردن تا پشت قوس حریف جلو برویم. این کار خوب است و در عین حال دشوار.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: اگر بازیکنان تیم ملی در این تاکتیک به هماهنگی برسند، فوتسال ما می‌تواند بیشتر موفق باشد. هرچند رسیدن به این هدف به زمان نیاز دارد ولی خسوس از پیشرفت بازیکنان راضی است.

کشاورز با بیان اینکه خسوس مربی کاربلدی است و فوتسال را خوب می‌فهمد، تصریح کرد: خسوس مربی باهوشی است و اطلاعات زیادی دارد. او چیزهای جدیدی به ما در فوتسال یاد می‌دهد. ضمن اینکه او  شخصیت آرامی دارد و اهل شلوغ کاری نیست و خیلی خوب آرامش خود را به تیم ملی منتقل می‌کند.

وی با اشاره به درگیری مصطفی نظری و امیر فراشی دروازه‌بان و مربی تیم ملی، یادآور شد: تصمیم گیری در این خصوص بر عهده سرپرست کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی است. ترجیح می‌دهم در مورد این مسئله حرفی نزدنم و دخالتی نکنم ولی امیدوارم در نهایت هر اتفاقی می‌افتد به نفع تیم ملی باشد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در بخش دیگری از گفتگو با مهر درباره تمدید قراردادش با این باشگاه خاطرنشان کرد: برای سه سال دیگر قراردادم را با گیتی پسند تمدید کردم. من با مسئولان باشگاه چند بار مذاکره کردم و پس از تعامل‌هایی که با هم داشتیم، قرارداد جدیدم را امضا کردم. من در گیتی پسند راحتم و مشکلی ندارم.

وی در پاسخ به این سئوال که "چطور قبل از انتخاب سرمربی گیتی پسند، با این باشگاه قرارداد امضا کرده اید"؟، گفت: سرمربی ملاک تمدید قرارداد من نبود. من قراردادم را امضا کردم تا دیگر نگویند "کشاورز فقط با فلان مربی کار می‌کند". من قراردادم را زودتر از بقیه تمدید کردم تا دیگر حرف و حدیثی پشت سرم نباشد.

محمد کشاورز با بیان اینکه ترکیب گیتی پسند برای قهرمانی بسته می‌شود، اظهار داشت: مسئولان باشگاه قهرمانی در آسیا و لیگ برتر را می‌خواهند و ترکیب تیم را هم برای رسیدن به این دو هدف انتخاب می‌کنند.